قرص کلر آنزیم دار با عنوان قرص کلر کات کبود دار نیز شناخته می شود. این نوع قرص همانطور که از عنوانش مشخص است، شامل ترکیبات اصلی کلر است که عامل مؤثر برای گندزدایی و میکروب زدایی می باشد و می توان برای تصفیه آب استخرها و فاضلاب صنعتی از آن استفاده کرد. همانطور که می دانید، باکتری ها و میکروارگانیسم ها عامل اصلی بیماری های پوستی به شمار می روند. در نتیجه جهت از بین بردن آنها در آب های استخر،  خرید قرص کلر آنزیم دار  می تواند راهکار مؤثر برای از بین بردن باکتری های بیماری زا محسوب می گردد. شرکت جهان امید مهر آتنا از دیگر فروشندگان مطرح در زمینه فروش پودر و قرص کلر در برندهای معتبر خارجی و ایرانی فعالیت می کنند.

خرید قرص کلر آنزیم دار آمریکایی

این مجموعه مبتنی بر نیاز صنایع مختلف، در لیست محصولات خود اقدام به فروش قرص کلر آنزیم دار با درصد خلوص 85% کلر و 5% آنزیم همراه با ترکیبات سولفاتمس و سولفات آلومینیوم می نمایند. از ویژگی های این نوع قرص کلر آنزیم دار می توان به حلالیت تدریجی و آهسته قرص در آب اشاره کرد که تقریباً در طول 2 هفته برای تصفیه آب استخرها توسط دستگاه اسکیمر استفاده کرد. طی چند روز به آهستگی به طور کامل حل می گردد.

همواره پیش از خرید قرص کلر آنزیم دار و سایر محصولات مرتبط می توانید نسبت به تهیه این نوع محصول اقدام نمائید. کسب آگاهی نسبت به ویژگی های این نوع ماده شیمیایی به شما کمک می کند که بتوانید با کیفیت بالا، این محصول کاربردی را خریداری نمائید. جهت اطلاع از قیمت قرص کلر آنزیم دار و مشاهده جزئیات مشخصات فنی آن و سایر محصولات مرتبط می توانید به وب سایت شرکت جهان امید مهر آتنا مراجعه نمائید. عمدتاً قرص کلر آنزیم دار آمریکایی آکواپول با بسته بندی مناسب 1 کیلوگرمی و ... به فروش می رسد. برای دریافت اطلاعات تخصصی بیشتر می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

آدرس : تهران - سعادت آباد - خیابان کوهستان - خیابان احسان - پلاک 52 -واحد 2

شماره تماس :  02188848547 - 02188317033

 شماره همراه و واتساپ : 09121576285    

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 134
نمایش همه
علاقه مندی ها ()